Page Index Toggle Pages: 1
Topic Tools
Normal Topic Kleine bugs na upgrade 2.4 (Read 3,984 times)
paragon
YaBB Newcomer
*

Kleine bugs na upgrade 2.4
Oct 13th, 2009 at 6:54am
Post Tools
Hallo

Heb dit weekend een upgrade gemaakt van YaBB 2.2 naar 2.4. Dat gaf de nodige problemen met zich, maar die zijn vrijwel allemaal gladgestreken.

Een paar kleine bugs blijven echter hardnekkig bestaan:

Hoewel ik notificaties heb aanstaan voor al mijn boards, krijg ik geen mail wanneer er een nieuw bericht gepost wordt.

Hetzelfde geldt voor PB's. Activeringsmails worden daarentegen wel verstuurd, dus het ligt niet aan de mail instellingen van het forum.

Na overdracht van de oude leden accounts en het uitvoeren van de onderhoudsprocedures (hertellen en reconstrueren), wordt het gemiddelde aantal posts per dag op ledenprofielen gelijkgesteld met hun totaal aantal posts.

Bij een lid dat dus de voorbije jaren 500 berichten postte, staat nu vermeld dat hij/zij 500 berichten per dag post.

Alvast bedankt voor eventuele suggesties.  Smiley

Back to top

IP Logged

paragon
YaBB Newcomer
*

Re: Kleine bugs na upgrade 2.4
Reply #1 - Jan 25th, 2010 at 10:53pm
Post Tools
Alle bugs zijn ondertussen opgelost.

Het gemiddelde aantal posts per dag was foutief omdat de startdatum van het forum op de dag van de installatie stond ingesteld. Door opnieuw de originele startdatum in te voeren, kloppen ook alle statistieken weer.

Dat de notificaties niet werken, ligt aan het feit dat ik het Nederlandse language pack van YaBB 2.2 gebruik. Daar YaBB 2.4 een aantal nieuwe functies heeft die in het Nederlandse language pack voor YaBB 2.2 nog niet vertaald waren, zorgt dit voor een conflict bij het versturen van de e-mail notificaties.

Door de Notify.lng versie 2.4 uit het Engels te vertalen en te uploaden naar de Nederlandse folder, zou het probleem van de baan moeten zijn.

Back to top

IP Logged

Captain John
Ex Member

Re: Kleine bugs na upgrade 2.4
Reply #2 - Jan 26th, 2010 at 5:47pm
Post Tools

Veranderingen sinds YaBB 2.2, en vijf meer onderwerpen van wijzigingen in de taal bestanden sinds Theen kan worden gevonden in de sticky topics van dit board.

http://www.yabbforum.com/community/YaBB.pl?board=languagepack

Back to top

IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Topic Tools

« Board Index ‹ Board  ^Top