Page Index Toggle Pages: 1 [2] 
There are no actions to perform.
Hot Topic (More than 10 Replies) Installation (Read 5,765 times)
xnoddyx
Support Team
Documentation Team
YaBB Moderators
YaBB Next Team
Beta Testers

None
Re: Installation
Reply #15 - Jan 23rd, 2013 at 8:00pm
Ja auf dem neuen Server kann ich einrichten / installieren Sie eine neue Kopie von YaBB für Sie
i müssen ftp Zugriff auf den Server, um diese für Sie einrichten können Sie mich senden, dass Informationen in einer PM oder als E-Mail und wenn Sie eine Kopie Ihrer alten Forum bekommen von Jet Li kann es möglich sein, die beiden von ihnen anschließen zusammen, aber ich kann nicht garantieren, dass.
und Sie sind herzlich willkommen.

Edited:
es kann morgen sein, bevor ich es einrichten für Sie, aber wenn ich Zeit habe heute dann werde ich es heute Abend für Sie tun.
« Last Edit: Jan 23rd, 2013 at 8:02pm by xnoddyx »  

YaBB install help video
1. what yabb forum are you running and the url
2. describe in as much detail as you can what happens and also post screenshots if you can
3. please be patient we live in different time zones and have other commitments but we will help you
as bill and ted say (Be excellent to each other)
Back to top
IP Logged

Deauville
YaBB Newcomer
*

YaBB 2.6.1
Reply #16 - Jan 23rd, 2013 at 9:04pm
Hallo das ist ja Klasse. Ich habe gerade alle Informationen an deine Email Adresse geschickt. Wenn noch was fehlen sollte einfach melden. Wir sind total dankbar. Ohne die Hilfe hier aus dem Forum würden wir verdammt alt aussehen.
Vielen Dank
Deauville

Hello this is class. I just sent all the information to your email address. If still missing what should simply report. We are extremely grateful. Without the help from the forum here we would look darn old.
Thank you very much
Deauville

Back to top
IP Logged

xnoddyx
Support Team
Documentation Team
YaBB Moderators
YaBB Next Team
Beta Testers

None
Reply #17 - Jan 24th, 2013 at 1:49pm
Deauville wrote on Jan 23rd, 2013 at 9:04pm:
Hallo das ist ja Klasse. Ich habe gerade alle Informationen an deine Email Adresse geschickt. Wenn noch was fehlen sollte einfach melden. Wir sind total dankbar. Ohne die Hilfe hier aus dem Forum würden wir verdammt alt aussehen.
Vielen Dank
Deauville

Hello this is class. I just sent all the information to your email address. If still missing what should simply report. We are extremely grateful. Without the help from the forum here we would look darn old.
Thank you very much
Deauville

i have checked all my email but don't seem to have a email from you i will send you a pm with my email address in it.

YaBB install help video
2. describe in as much detail as you can what happens and also post screenshots if you can
3. please be patient we live in different time zones and have other commitments but we will help you
Back to top
IP Logged

Deauville
YaBB Newcomer
*

YaBB 2.6.1
Reply #18 - Jan 24th, 2013 at 6:12pm
Hallo, ich habe die Mail nocheinmal geschickt. Es ist die gleiche Adresse. Im Anhang befinden sich zwei Bilder. Kann es sein das diese Mail im Spamordner gelandet ist. Gesendet habe ich die mail heute um 7:09 PM.

Hi, I have sent the mail again. It is the same address. The appendix contains two images. Can it be that this email has landed in the spam folder. I have sent the mail today at 7:09 PM.

Back to top
IP Logged

xnoddyx
Support Team
Documentation Team
YaBB Moderators
YaBB Next Team
Beta Testers

None
Reply #19 - Jan 25th, 2013 at 1:46am
no i immer die Spam-Box, wenn ich es nicht sehen kann in meinem Posteingang ich denke, die erste E-Mail lief ins Internet Wildnis nie wieder gesehen werden  Grin
aber zumindest sind alle bis jetzt eingestellt  Wink

YaBB install help video
Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1 [2]