Page Index Toggle Pages: 1
Topic Tools
Normal Topic "Spool" melding op Yabb2.3.1. forum (Read 2,001 times)
Janusz2
YaBB Newcomer
*

"Spool" melding op Yabb2.3.1. forum
May 3rd, 2011 at 3:44pm
Post Tools
Mijn Heren,

Op mijn forum, polenforum.nl heeft een van de leden last dat als hij een bericht wil plaatsen hij een "Spool" melding krijgt. Ik zie dat echter niet terug in het Error log. Wel is het forum pas verhuist naar een nieuwe host, heeft dat er soms mee te maken?

Ik zelf heb er trouwens geen last van en van andere heb ik nog geen melding. Ga de vraag wel op het forum zetten.

Wie heeft de oplossing voor een niet technische admin? Cry

Met vriendelijke groet
Pieszyce

Verder de vraag, wie kan ik in het Nederlands mailen dat ik een herregistratie moest doen omdat mijn naam Pieszyce als ingelogd stond maar ik toch in moest loggen wat echter niet lukte, vandaar de nieuwe naam Janusz2

Is daar een mailadres voor?  Smiley

Alvast grote dank  Wink

Back to top

IP Logged

Captain John
Ex Member

Re: "Spool" melding op Yabb2.3.1. forum
Reply #1 - May 5th, 2011 at 3:52am
Post Tools
Spoofing wordt meestal veroorzaakt door zijn ingelogd op een pc te zeggen thuis en dan proberen in te loggen vanaf het werk of vanaf een andere pc.
Janusz2 wrote on May 3rd, 2011 at 3:44pm:
Verder de vraag, wie kan ik in het Nederlands mailen dat ik een herregistratie moest doen omdat mijn naam Pieszyce als ingelogd stond maar ik toch in moest loggen wat echter niet lukte, vandaar de nieuwe naam Janusz2

Zie geen reden waarom je zou moeten hebben een probleem in te loggen met Pieszyce. Profiel is compleet, niet verboden.

Back to top

IP Logged

Pieszyce
YaBB Newcomer
*

Re: "Spool" melding op Yabb2.3.1. forum
Reply #2 - Jun 19th, 2011 at 8:28pm
Post Tools
Captain John

Thanks for your help. Great.

Kind regards
Pieszyce